miercuri, 26 iunie 2013

Beauty Tips by B. #3 After Sun


   A venit vara, iar noi nu ne dorim decât se lenevim pe un şezlong cu un frappe în mână. Purtăm costumul de baie preferat şi cei mai drăguţi ochelari de soare şi aşteptăm cuminţi să ne bronzăm. O alternativă muult mai sănătoasă la acest scenariu este folosirea autobronzantelor. Un articol genial pe această temă puteţi citi la Kitty on Pink Heels blog. Ce ne facem însă după ce ne bronzăm? Când soarele apune, ne rămâne doar să ne îngrijim pielea corespunzător pentru a păstra bronzul. Dar cum facem asta? Haideţi să vedem...


   Este foarte important să ne dăm seama dacă pielea este bronzată sănătos, treptat şi discret sau dacă este arsă inestetic. În funcţie de acest detaliu ne alegem produsele AfterSun.

   Dacă aţi folosit produse cu protecţie solară potrivite pentru tipul vostru de piele cu regularitate, atunci aţi obţinut, cel mai probabil, un bronz plăcut. Prin urmare, pielea nu este foarte agresată şi nu "arde" atât de tare. O loţiune AfterSun este ideală pentru a-i oferi hidratarea de care are nevoie şi pentru a vă asigura că bronzul se menţine timp îndelungat. Eu vă recomand loţiunea after sun Protectyl Vegetal de la Yves Rocher. Are o textură uşoară care se absoarbe repede, hrănind în profunzime pielea. De asemenea, recomand loţiunea after sun de la Nivea. Ambele conţin aloe vera (ca mai toate produsele after sun), care îngrijeşte pielea.

  În cazul în care nu aţi fost atente cu SPF-ul, sau căldura puternică apărută brusc v-a luat prin surprindere şi v-aţi ars pielea, cel mai bine este să folosiţi produse după soare de tip spray. Ele răcoresc pielea şi o hidratează în acelasi timp. Este de preferat să folosiţi un spray pentru că pielea arsă suportă cu greu să fie masată cu loţiune. Câteva pulverizări şi zona afectată de soare este calmată şi răcorită! Un produs pe care l-am folosit şi mi-a plăcut mult a fost Spray-ul AfterSun de la Avon Sun, aşa că vi-l recomand cu căldură. Oriflame Sun Zone ne propune un produs 3in1 care răcoreşte pielea, o hidratează şi menţine bronzul, totul într-o loţiune cu textură lejeră.

   Sper că sfaturile mele v-au fost de folos. Ştiu că v-am promit să scriu o postare despre hidratarea pielii, dar acest subiect mi s-a părut mai important, ţinând cont că am fost luate prin surprindere de temperaturile mari, după săptămâni întregi de ploaie şi nori. Voi ce folosiţi după plajă? Cunoaşteţi şi remedii home-made? Aştept comentariile voastre!

Pupici!

2 comentarii:

  1. Mi-a placut, a fost interesant :D. Eu de ani buni apelez tot la Avon sau Elmiplant si am fost multumita pana acum.
    Totusi, cred ca sunt dependenta de produsele After sun. Nu stiu, dar parca pur si simplu ma relaxeaza mirosul dupa o zi petrecuta la piscina si de-a lungul anului daca miros un produs after sun imediat imi aduc aminte de mare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Complet de acord cu tine :)) Şi dacă miros o loţiune de plajă mă gândesc la mare, nu numai în cazul celor after sun

      Ștergere

Feel free to give me feedback!