luni, 3 iunie 2013

Pics of the week [13]

   Hello girls!

   Săptămâna aceasta, deşi a fost ploioasă şi mohorâtă în mare parte, a fost una foarte frumoasă! De ce? Pentru că am avut Ultimul clopoţel şi banchetul, s-a terminat şcoala şi am fost şi la o petrecere. Mă aşteptam ca evenimentele importante de la începutul săptămânii să mă emoţioneze şi să plâng mult, dar nu a fost chiar aşa. Deşi eram emoţionată am plâns destul de puţin. Cred că încă nu conştientizez că nu voi mai păşi în acel liceu niciodată în calitate de elevă... Să trecem peste aceste gânduri melancolice şi să vă arăt pozele!



Unghiuţele de la banchet :)

Şi manichiura pentru restul săptămânii.

Marţi a fost ultimul clopoţel şi premierea şi am primit trandafiri roz de la iubit  <3

Şi o ultimă poză ca eleve în clasă, with my best friends.

Uitaţi ce am găsit pe bancă (cei de a XI-a ne-au decorat clasa)

Şi, fiind şefă de promoţie, am primit un premiu de la şefa de promoţie din 1992. Împreună cu el, am primit acest mesaj.

Miercuri a fost banchetul (care a fost super). O poză drăguţă cu prietenele mele. Mai multe despre banchet găsiţi aici.

Joi am răsfoit revista Joy şi am mâncat ciocolată Poiana cu pepene roşu (una din favoritele mele)

Sâmbătă dimineaţa am reînceput să citesc. În ultimele săptămâni nu am mai avut timp de lectură pentru că am avut atestate şi teze şi alte prostii. Acum trebuie să muncesc destul de mult pentru bac, dar când fac o pauză, mă delectez cu o carte bună. Şi un 3in1 :)

Sâmbătă seara am fost la un chef, ziua unei prietene. A fost super drăguţ, mai ales că ne era dor de aşa ceva!

At the party :)

   Aceasta a fost sâptămâna mea, dragilor! Sper că şi voi aţi avut parte de zile frumoase. Şi aş vrea să-mi şi povestiţi câte ceva din săptămâna voastră prin comentarii. Dacă nu aveţi blog/cont de google sau altceva, puteţi trimite comentarii ca Anonimi (scrieţi-vă la sfărşitul comentariului numele).
   O săptămână frumoasă vă doresc! 

Pupici!

4 comentarii:

  1. Ce frumosi sunt anii de liceu. Spor la invatat si bafta la bac. :) Pupuci

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu-ti para rau ca au trecut anii de liceu:) Urmeaza o perioada si mai frumoasa,iti zic eu;) Te pup
    Ps.:cred ca ai putut citi la mine putin despre saptamana mea;)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!