marți, 4 iunie 2013

Beauty Tips by B. #2 Bath Time

   Iată-ne la a doua serie de "Beauty Tips by B.". Am stat să mă gândesc dacă să fac o singură postare pentru îngrijirea corpului care să cuprindă tot, sau să fac postări separate pentru fiecare pas: baie, hidratare. Aşa că astăzi discutăm despre o baie relaxantă, odihnitoare, pe care o aşteptăm fiecare la sfârşitul unei zile stresante şi obositoare, în care am muncit mult şi ni se pare că ne doare fiecare părticică din corp.


   Deşi multe persoane văd acest moment ca o simplă curăţare obişnuită a corpului la sfârşitul unei zile, eu vă propun să îl vedem ca o oază de relaxare şi linişte pe care o merităm din plin. Aşa că trebuie să ne rezervăm suficient timp ca să ne simţim bine.
   Eu zic să începem cu nişte lumânărele parfumate (cu aromele noastre preferate, evident) presărate prin toată baia; sau, dacă nu vă place ideea, găsim alternative: beţişoare parfumate sau uleiuri esenţiale cu diverse arome. Toate au acelaşi rol: să ne încânte simţurile, să ne facă să uităm de stres şi probleme.


     Pe lângă aroma plăcută din încăpere, un alt mod de a te relaxa ar fi să adaugi ca muzică de fundal melodiile tale preferate. Şi, pe lângă acestea, ce spui de un spumant sau de nişte sare de baie cu aromele tale favorite? Eu am folosit mai multe sortimente de spumant de la Avon şi am fost mulţumită de ele, aşa că le recomand. O alternativă ar fi şi spumantul SweetHeart de la Oriflame. Arome plăcute şi spumă din plin. Iar ca sare de baie, am testat-o recent pe cea Cien de la Lidl şi mi-a plăcut.


   Primul pas spre o piele catifelată este exfolierea. Există pe piaţă o gama largă de geluri exfoliante, cu tot felul de arome şi ingrediente. Trebuie doar să-l alegi pe cel a cărui aromă îţi place, dar care e suficient de delicat încât să nu irite pielea. Să recunoaştem: nimeni nu vrea ca particulele să fie atât de abrazive încât să ne înroşească pielea. Eu recomand gelul exfoliant cu floare de lotus de la Planet Spa (review aici). Este delicat cu pielea, are o formulă mătăsoasă, aproape ca o cremă care conţine particule abrazive, iar mirosul este absolut deosebit! De asemenea, am folosit Palmolive Thermal Spa Mineral Massage şi îl recomand şi pe acela. Are şi el o aromă foarte plăcută, mai fresh, iar particulele sunt mai mărunte şi mai multe decât în cel de la Planet Spa. Cu toate acestea, elimină celulele moarte fără să irite pielea.Un alt exfoliant pentru corp despre care am auzit lucruri bune este cel de la The Body Shop. Pe mine mă atrage cel cu nucă de cocos şi se află în wishlist.Nu uitaţi şi de exfolierea călcâielor! De multe ori avem tendinţa să omitem îngrijirea picioarelor, iar acest lucru nu trebuie să se întâmple sub nicio formă, mai ales vara!


   Următorul pas este folosirea gelului de duş. Unele dintre voi preferaţi un gel de duş mai hidratant, ca să nu mai fie necesară folosirea loţiunii de corp în fiecare seară. Altele, ca şi mine, căutaţi un gel delicat cu o aromă plăcută (chiar dacă nivelul de hidratare nu e foarte ridicat). Pentru fiecare dintre noi se găseşte un gel de duş care să ne satisfacă pretenţiile. Trebuie doar să îl căutăm, să testăm cât mai multe până găsim ce ne place. Eu propun mai multe alternative de la Palmolive, Nivea, Balea, Avon şi Yves Rocher:


   După aceste momente de relaxare, în care ne-am răsfăţat simţurile, pielea noastră tânjeşte după hidratare; dar toate la timpul lor. Din când în când merită să ne deconectăm de la cotidian şi să ne oferim o oră doar pentru noi şi să ne îngrijim pe îndelete.
   După cum aţi ghicit, probabil, următoarea postare va avea ca temă hidratarea corpului. Vom vorbi despre loţiuni, creme, unturi şi uleiuri de corp, despre texturi, nivel de hidratare & all that. Rămâneţi pe aproape!

Pupici!

Un comentariu:

Feel free to give me feedback!