miercuri, 19 iunie 2013

Let's talk about style

   Bună fetelor!

   Haideţi să vorbim puţin despre stil. Să ştiţi că nu e vorba doar de un titlu de postare, ci de o reală invitaţie la o discuţie plăcută între noi. Sunt foarte curioasă să citesc părerile voastre legate de acest subiect!
   Aşa cum probabil aţi observat, am adăugat un motto blogului: "You can buy fashion, but you can't buy style". De când am deschis blogul am tot urmărit bloguri de fashion, diverse pagini cu ţinute, reviste etc. şi am ajuns la concluzia că hainele nu contează, de fapt, decât 50% într-o ţinută. Degeaba cumpărăm haine "brand-uite", scumpe şi "la modă" dacă nu ştim cum să le asortăm, la ce ocazii să le purtăm, şi (mai ales) dacă nu avem o atitudine potrivită atunci când le purtăm.


Attitude is everything

   Am observat de multe ori ţinute simple, formate din piese frumos croite, dar nu ieşite din comun, purtate cu foarte multă încredere şi cu o atitudine veselă, optimistă. Vreau să vă spun că felul cum ne simţim când purtăm o ţinută influenţează foarte mult felul cum suntem privite de cei din jur. O persoană optimistă şi plină de viaţă face ca hainele de pe ea să radieze! De aceea cred că, în mare parte, stilul este strâns legat de atitudinea noastră atunci când purtăm o ţinută.

 Mix & Match 
  
 O garderobă plină de haine trendy, care ne plac la nebunie, devine dintr-o dată un "teren minat" dacă nu ştim să asortăm hainele şi să adăugăm ţinutelor accesoriile potrivite. Piesele vestimentare îşi pierd farmecul atunci când sunt asortate prost, când culorile dintr-o ţinută n-au nicio legătură unele cu altele, când accesoriile aparţin altor stiluri etc. Nu spun că sunt un as al asortării hainelor! Doar că prefer să merg pe combinaţii simple de 2, maxim 3 culori care să fie în armonie şi să încânte privirea. 

 Overall Look
   Fetelor,  oricât am vorbi despre lucrurile de mai sus, cred că la fel de important este şi aspectul final şi dacă suntem, sau nu, mulţumite de el. După o oră petrecută alegând haine din garderobă, căutând brăţări şi inele şi încercând să asortăm nişte pantofi, ar trenui să ne rezervăm un moment să ne gândim "Îmi place ce a ieşit?" "Mă simt bine arătând aşa?". Dacă răspunsurile sunt "Da", atunci automat căpătăm încredere în noi (iar asta se vede, să stiţi!). În caz contrar, ar trebui să reevaluăm ţinuta, să găsim acel "ceva" care nu se leagă de restul, care nu ne încântă pe noi, şi să-l eliminăm.

Your Style

   Şi acum să vorbim despre stilul fiecăreia dintre noi. Eu sunt o persoană activă, optimistă şi plină de viaţă. Prefer ţinutele casual în cea mai mare parte a timpului, formate din jeanşi, shorts, tricouri, maieuri, tenişi etc. Dar există multe momente când îmi doresc să port rochiţe vaporoase cu balerini sau săndăluţe, cămaşă, sacou şi tocuri. Totul depinde de starea mea de spirit, de vremea de afară şi, evident, de ocazia pentru care mă îmbrac. Cred că poza de mai jos îmi defineşte foarte bine stilul vestimentar (şi nu numai):


   Iar acum aştept să aud (citesc) părerile voastre. Cum aţi defini voi stilul, în general? Şi, mai ales, care este stilul vostru personal? Spuneţi-mi ce vă place să purtaţi şi ce haine predomină la voi în garderobă. Sunt foarte curioasă! 
   Sper că v-a plăcut postarea!

Pupici!

2 comentarii:

  1. Sunt de acord cu tot ce ai scris!Degeaba cumparam hainele cele mai scumpe,daca nu se potrivesc personalitatii noastre.Sa nu mai zic de forma corpului:P
    De la un timp si mie imi place sa ma imbrac mai lejer,fara toc,cu o fusta,jeansi si tricou.Dar mult timp a predominat stilul mai elegant.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!