vineri, 14 iunie 2013

Summer hair

   Bună fetelor!

   V-am promis de mai multă vreme o postare despre spray-ul pentru păr blond de la Balea, dar am tot amânat-o. Acum două zile am mai făcut o schimbare la nivelul părului aşa că m-am hotărât să fac o singură postare pentru ambele noutăţi :)
   Voi începe cu povestea care a dus la folosirea spray-ului de la Balea. Acum vreo doi ani am comandat de la Avon un tratament pentru şuviţe (sau cam aşa ceva) din gama True Blonde. Practic, acesta deschidea nuanţa părului blond. Alături de produs primeai şi un pieptene cu două capete: unul mai mic pentru şuviţe şi unul mai mare pentru cazul în care voiai să deschizi nuanţa întregului păr. L-am folosit, iar blondul meu cam închis s-a transformat într-o frumoasă nuanţă de blond deschis spre alb.
   Doar că timpul a trecut şi drăguţii de la Avon au scos produsul de pe piaţă, iar eu am rămas cu părul decolorat. Nu am vrut nici în ruptul capului să mă decolorez la salon sau acasă cu oxidant sau vopsele. Pur şi simplu nu ştiam ce o să iasă şi nu aveam destul curaj. Aşa că am căutat alternative ale acelui produs, eventual de la alte firme. Între timp, părul meu crescuse cam 7 cm şi aveam rădăcinile mai închise (mai ales că iarna se şi închide un pic nuanţa de la sine), iar vârfurile erau super deschise. Cea mai bună poză, în care se vede diferenţa e următoarea (click pentru zoom):



   Acum o lună am găsit în dm spray-ul pentru păr blond de la Balea şi m-am bucurat ca un copil. Promitea să funcţioneze în contact cu căldura. Aşa că l-am folosit pe parul umed, înainte de uscare. Îşi face efectul foarte bine, doar că într-un ritm mult mai lent decât cel de la Avon. Cu acela erau necesare cam 4 aplicări şi nuanţa se deschidea foarte mult. Cu acesta, însă, durează mai mult. L-am aplicat de vreo 8 ori şi încă nu am ajuns exact la nuanţa pe care o am la vârfuri. Însă mă bucur că părul meu nu are de suferit, iar rezultatele se văd, chiar dacă trebuie să mai aştept.


Rădăcinile mele după 8 aplicări.

   Iar acum să vă spun şi despre cealaltă schimbare. E a treia oară când îmi vopsesc vârfurile roşii. Nu cred că îmi voi vopsi vreodată părul în totalitate, ţin prea mult la blondul meu. Dar astfel de schimbări îmi plac tare mult. Am folosit Palette Color&Gloss fără amoniac (care se presupune că se duce după 28 spălări). M-am mai vopsit o dată cu această vopsea şi a ţinut mult şi bine. Evident s-a mai decolorat, dar am rămas cu o nuanţă caramel după vreo 2 luni, care n-a dispărut decât la tuns.
   Apoi mi-am mai vopsit o dată vârfurile cu o vopsea Syoss cu amoniac, dar nu mai ştiu ce nuanţă. Nu am dat atenţie prea mare vopselei pentru că oricum aveam de gând să-mi tund vârfurile ca să scap de culoare deci nu mă deranja prea tare dacă are sau nu amoniac, cât ţine etc.
    Să vă arăt rezultatele de atunci:

Prima oară cu Palette.

A doua oară cu Syoss.

   Şi să vă arăt şi rezultatul de acum, că m-am tot învărtit pe lângă subiect. E un roşu frumos, care îmi place. Mă aşteptam să iasă mai deschis, dar e ok.

  
Aceasta e vopseaua pe care am folosit-o.

   Am văzut de curând la Kitty un ombre cu roz absolut genial şi vreau să încerc şi eu după ce mă plictisesc de roşu. Ce spuneţi de schimbările mele? Aţi încercat tratamente de păr de la Balea?

Pupici!

8 comentarii:

Feel free to give me feedback!