sâmbătă, 1 iunie 2013

Favoritele lunii mai

   Bună fetelor!

   E început de iunie azi, deci vă urez "La mulţi ani!", pentru că toate suntem nişte copilaşi drăguţi. E oficial început de vară, dar la Braşov nu prea se vede; e însorit, dar nu prea cald. Şcoala s-a terminat, banchetul a trecut. Urmează examene şi emoţii şi sper să treacă totul cu bine!
    Până una-alta, să vorbim despre favoritele lunii care tocmai s-a încheiat. Nu sunt multe produse pentru că, în mare parte, folosesc ce am folosit şi în aprilie şi nu avea rost să mai pozez acele produse. Totuşi, luna aceasta am avut parte de o "revelaţie" în materie de beauty. Vedeţi imediat despre ce este vorba! :*


De la stânga la dreapta, să începem:
  • Loţiunea pentru faţă, mâini şi corp de la Avon Care (750 ml) am folosit-o foarte mult luna aceasta. Nu mi-am dat seama la început cât este de fapt de hidratantă. Formula mai grasă asigură hrănirea în profunzime a pielii şi, în ciuda acesteia, se absoarbe rapid în piele. Nu are parfum, doar un miros obişnuit de cremă, dar a ajuns să-mi placă foarte mult chiar şi aşa. De câte ori simt că pielea mea este mai uscată, aplic această cremă şi rezultatele se văd imediat!
  • Gelul de duş Sweet Wonderland de la Balea are aromă delicioasă de ciocolată. Pur şi simplu îl ador! Aroma plăcută mă relaxează şi mă binedispune. În plus, are o textură cremoasă şi un preţ mai mult decât convenabil (6 lei).
  • Următorul produs este "revelaţia" despre care vă spuneam: Spray pentru un blond strălucitor de la Balea (aceasta e traducerea lor, cam irelevantă). Ce este, de fapt? Un tratament care deschide treptat nuanţa părului blond. Căutam de mult timp un astfel de tratament (a existat în trecut unul de la Avon: True Blonde, dar nu se mai fabrică) pentru că îmi decolorasem părul în trecut şi deja aveam cam 7 cm de păr şaten în vârful capului. În plus, nu voiam să îl decolorez la salon sau singură acasă cu vreun oxidant pentru că am părul moale şi mi-era teamă că îl stric de tot. Acest tratament acţionează în contact cu căldura şi deschide treptat nuanţa părului, fără să îl deterioreze. Voi face o postare separată cu modul de folosire, rezultate şi poze :)
  • Crema dezodorizantă de la Foot Works, Avon are o aromă plăcută, mentolată şi menţine mirosurile neplăcute la distanţă întreaga zi. Nu am crezut că e posibil ca o cremă să acţioneze în acest mod până nu am încercat-o! Este ideală pentru vară!
  • Crema corectoare anti-imperfecţiuni Pure Skin, Oriflame mi-a plăcut pentru că acoperă imperfecţiunile fără să încarce tenul sau să îi confere o nuanţă portocalie. Cât despre acţiunea asupra coşurilor, le usucă, într-adevăr, dar nu atât de repede cum spun ei :)
  • Ultimul produs, concealer-ul Studio Artist de la Oriflame, l-am folosit des pentru pete şi pentru zona de sub ochi. Are o consistenţă plăcută, acoperă perfect şi rezistă.
   Acestea sunt produsele preferate din luna mai. Aştept să-mi spuneţi care sunt preferatele voastre şi dacă aţi folosit vreun produs din cele de aici!
   În plus, rămâneţi pe aproape pentru articolul despre tratamentul Balea, care va apărea săptămâna viitoare!

Pupici!

4 comentarii:

  1. La multi ani si tie,draga mea:*
    Nu-ti fa griji,si examenele o sa treaca si tu o sa treci invingatoare peste!!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu gelul de dus cu aroma de ciocolata :D
    Iti urez succes la examene :) totul o sa fie bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar e buna lotiunea Avon Care...si mie imi place mult! ;)
    Te-am nominalizat la un TAG! ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu cum se face, dar n-am avut niciun produs din cele enumerate de tine...

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!