duminică, 28 iulie 2013

Pics of the week [21]

   Bună fetelor!

   A mai trecut o săptămână frumoasă din vacanţă! Încep să mă simt din ce în ce mai odihnită, mai binedispusă şi mai plină de viaţă! Îmi place soarele şi lumina, sentimentul de libertate pe care ni-l conferă vara şi gândul că în curând voi ajunge la mare. Îmi place să mă relaxez cu o carte în mână, iar seara să mă plimb...
   Sper că aţi avut o săptămână frumoasă şi voi şi vă invit să ne uităm la poze...

 Manichiura mea, marca Essence. Îmi place mult nuanţa, dar sare cam repede de pe unghii :(

Luni am fost în oraş să sărbătorim ziua de naştere a Mariei. Acesta a fost look-ul meu :)

Tot luni. Poza asta mi se pare aşa "de vară", nu ştiu cum să zic. Îmi place mult!

Acesta a fost micul dejun de miercuri. ou fiert cu roşie şi nelipsitul ceai.

Tot miercuri am purtat una din fustele mele lungi, cea roz. Nu prea am mai văzut fete purtând aceste fuste, dar mie încă îmi plac tare mult şi le voi purta în continuare!

Miercuri ne-am luat Happy Meal de la McDonald's special ca să punem mâna pe frumuşelul ăsta! <3 Iar joi ne-am uitat şi la film (Despicable Me 2); e super drăguţ!

   În week-end nu am mai făcut poze. Nu ştiu de ce, de la o vreme fac tot mai puţine poze ;)) Sper totuşi că vă plac (aşa puţine cum sunt). Pe final, vă urez o săptămână excelentă şi vă las cu o piesă care îmi cântă în cap de câteva zile:



Pupici!

4 comentarii:

Feel free to give me feedback!