miercuri, 10 iulie 2013

Outfit of the week [5]

   Bună fetelor!

   Nu am mai postat de mult timp o ţinută pentru că nici nu am prea ieşit la plimbare în ultima perioadă, iar când ieşeam şi purtam ceva mai drăguţ, uitam să fac poze. Astăzi însă, am plecat în goana după costumul de baie perfect (care se lasă căutat) şi am decis să port ceva destul de comod. Aşa că am ales nişte colanţi negri cu lanţ auriu şi un tricou albastru închis cu paiete aurii pentru a păstra tonul dat de colanţi şi balerini negri.


   Iată ce a ieşit! (Click pentru Zoom)





   Nu sunt foarte mult poze, dar sper că v-aţi făcut cât de cât o idee despre ţinută. Cum vi se pare? 

Pupici!

6 comentarii:

  1. Eu ți.am adorat colanții din primul moment în care i.am văzut! E foarte lejeră și drăguță ținuta! Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am nominalizat la acest tag :P.
    Dar acum am vazut ca l-ai mai facut :D.
    Daca totusi vrei sa il faci:
    http://thoughts-from-a-butterfly.blogspot.ro/2013/07/tag-liebster-blog-award.html

    Kisses si o zi frumoasa!
    Timi

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!