vineri, 12 iulie 2013

Review Lapte de corp sub duş Nivea

   Hello girls!

   Probabil aţi văzut în reclame şi prin magazine lansarea noilor produse Nivea: Loţiunile de corp cu folosire sub duş. Eu am avut parte de o mostră din Cosmopolitan Spania şi am folosit-o aşa că vă pot vorbi despre Laptele de corp sub duş pentru piele uscată (cel din stânga).


     De la început mi s-au părut o idee excelentă aceste loţiuni, deoarece ştiam că pielea absoarbe mult mai repede ingredientele hidratante din creme atunci când este udă. Şi exact pe acest principiu s-au bazat şi cei de la Nivea.


   Trebuie să vă spun că textura acestei loţiuni se aseamănă cu cea a unui balsam de păr. Este cremoasă şi densă şi este nevoie de o cantitate generoasă de produs pentru a cuprinde tot corpul. Mirosul este delicat, ca al altor produse Nivea, printre care şi Nivea Creme (probabil multe dintre voi îl cunoaşteţi). Este puternic la început, dar după uscare, pielea păstrează doar o aromă discretă, plăcută.
   Ca şi modalitate de utilizare, ni se recomandă să utilizăm gelul nostru obişnuit de duş, să ne clătim şi să aplicăm loţiunea (care trebuie clătită apoi, la rândul ei). După aceşti paşi simpli, m-am uscat cu prosopul şi am constatat rezultatele: pielea este foarte fină, plăcută la atingere; se simte că loţiunea hidratează în profunzime, aşa că nu mai este nevoie de niciun alt produs. În plus, pielea nu rămâne deloc lipicioasă.

   Recomand cu încredere acest produs! Mie îmi place foarte mult. Este soluţia perfectă pentru atunci când suntem pe fugă şi nu avem timp să aplicăm loţiune de corp şi să aşteptăm să intre în totalitate în piele. De asemenea, este ideală pentru fetele care "sar" peste hidratarea zilnică din lipsă de timp sau, uneori, din comoditate: o aplici la duş, te-ai uscat şi ai scăpat de griji!
   Preţul este de 17-19 lei pentru 250 ml, ceea ce mie mi se pare rezonabil, pentru că este un produs care chiar face ceea ce promite.

   Ce părere aveţi despre astfel de produse de hidratare, cu utilizare sub duş? Aţi încercat sau aţi fi tentate să încercaţi?

Pupici!

10 comentarii:

  1. si eu mi-am luat-o pe cea alba, pentru piele normala si imi place mult, sigur o s-o recumpar :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu vreau să cumpăr una şi cred că o aleg tot pe cea albă pentru că nu am pielea foarte uscată.

      Ștergere
  2. Am trecut pe lange ele in magazin si putin a lipsit sa nu imi iau una, dar am deja multe unturi de corp si am zis sa le termin...oricum ma tenteaza destul de mult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită banii. Acum sunt ambele la ofertă în Carrefour la 15 lei.

      Ștergere
    2. In ce magazin le-ai văzut? Mor sa imi iau si nu am Kaufland:(

      Ștergere
  3. Am vazut ca se gaseste la Kaufland,dar inca nu m-am incumetat sa-o cumpar:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic că merită. Poate prinzi o mostră pe undeva, ca să vezi cum se comportă pe pielea ta :)

      Ștergere
  4. si eu o sa mi-o cumpar dupa ce termin lotiunile de corp pe care le am acum :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu il vreau, dar deocamdata am prea multe si trebuie sa le mai termin

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!