vineri, 26 iulie 2013

Review Cremă de picioare intens hidratantă Foot Works

   Hello girls!

   De curând mi s-a terminat crema de picioare (care fusese de la Avon, în ediţie limitată), aşa că a trebuit să-mi comand alta. Am rămas fidelă Avon pentru că mi-au plăcut mereu produsele lor pentru picioare, dar şi din comoditate (recunosc). Campania 10 a fost plină de oferte, aşa că am profitat şi mi-am cumpărat această cremă hidratantă cu glicerină şi unt de cacao de la Foot Works (în ambalaj XXL)!


   Încep prin a vă spune că această cremă este excelentă! Nu m-aş fi aşteptat să dau peste un produs atât de bun. Recunosc, am ales-o pentru că avea preţul de 5,99 lei (!!!) şi avea şi ambalaj mare, dar nu m-am gândit că voi fi aşa încântată de ea!
   În primul rănd, îmi place textura. Este o formulă mai grasă care hidratează în profunzime pielea aspră a călcâielor. Cu toate acestea intră destul de repede in piele, lăsând-o moale şi catifelată. În plus, aroma este discretă şi foarte plăcută! O folosesc în fiecare seară şi dă rezultate excelente: dimineaţa, picioarele sunt moi şi fine, ca de bebeluş :)

   Iată şi lista de ingrediente:


   Fetelor, vă recomand cu încredere acest produs. Preţul, în general, variază între 9 şi 12 lei pentru 150 ml, iar eu consider că este rezonabil.
   Aţi folosit această cremă? Cum a reacţionat pielea voastră la folosire?

Pupici!

6 comentarii:

  1. tocmai ce mi am comandat o si acum ca citesc ce parere ai tu despre ea o astept nerabdatoare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am incercat-o, dar o sa tin cont de sugestia ta :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a placut mult, s-o incerci si pe cea cu minerale marine, este geniala, si aceea mi-a placut.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut-o, dar mi s-a părut că lasă pielea puţin lipicioasă :D

      Ștergere

Feel free to give me feedback!