duminică, 21 iulie 2013

Pics of the week [20]

   Bună fetelor!

   A mai trecut o săptămână de vacanţă şi eu încă n-am recuperat tot somnul pierdut în timpul bacului. Sper să reuşesc până în octombrie :)). Nu am făcut foarte multe poze; nu am avut parte de multe lucruri interesante zilele acestea. M-am înscris la facultate şi mâine aflu rezultatele, aşa că apoi voi fi 100% liberă şi voi scăpa de orice stres. Şi aştept cu nerăbdare să ajung la mare, dar până atunci mai am de pregătit kit-ul de vacanţă. Am văzut la multe dintre voi postări cu trusa de vacanţă şi m-am gândit să fac şi eu una, deci rămâneţi pe aproape!


 Unghiile de săptămâna aceasta.

Duminică după-amiaza am ieşit cu finuţul meu în parc. S-a arătat foarte încântat de leagăne.

Luni m-am înscris la facultate. Multe acte şi stat la coadă...

Marţi dimineaţa am servit croissant cu unt şi 3in1.

Miercuri şi joi nu am făcut poze. Aceasta este de vineri, când am purtat aceste sandale neon. Sunt foarte comode şi îmi plac tare mult!

Tot vineri a venit şi comanda Avon. Acestea sunt produsele comandate pentru mine (gelul pentru extragerea punctelor negre, crema XXL pentru picioare şi cel mai nou parfum, Outspoken Fresh) şi pentru prietenul meu (parfum Centre Action).

Iar sâmbătă am ieşit la un grătar. Prietenul meu a observat un fluturaş micuţ pe maşină, aşa că l-am pozat repede, înainte să zboare. 

   Acestea sunt pozele, fetelor. După cum am spus, nu sunt foarte multe, dar sper că v-au plăcut! Pentru săptămâna viitoare am în minte câteva postări drăguţe, să mă revanşez pentru că zilele acestea am cam lipsit de pe blog.
   Vă urez o săptămână faină şi plină de soare!

Pupici!

6 comentarii:

Feel free to give me feedback!