luni, 15 iulie 2013

Latest shopping

   Hello girls!

   V-am promis o postare cu ultimele cumpărături, aşa că iat-o! Am observat că vă plac astfel de postări şi, sincer, şi mie îmi place să le citesc pe alte bloguri. E drăguţ să văd ce au mai achiziţionat bloggeriţele mele preferate, ce mai testează...

   Eu am căutat săptămâna aceasta costum de baie şi am început cu Unirea Shopping Center şi tot ce se găseşte pe acolo: H&M, Jolidon, Gatta, Fox etc. Din păcate nu prea am avut noroc. Cele mai multe nu-mi plăceau, iar cele care îmi plăceau aveau preţuri imense (nu vreau să dau 200 de lei pe un costum de baie). Aşa că am găsit doar un slip care mi-a plăcut super mult în H&M (era la reducere, costa 10 lei ) şi pe care m-am gândit că îl pot asorta la mai multe sutiene. Este alb cu imprimeu discret auriu şi cu nişte detalii aurii la şnurul de pe margine.


   Costumul perfect l-am găsit în Brintex, un centru comercial din Braşov format dintr-o mulţime de standuri şi în care găseşti de toate! :)) După ce am probat o grămadă de costume (doar sutienul, bineînţeles) eram destul de descurajată... Până am intrat într-un magazin cu două vânzătoare tinere şi super drăguţe care mi-au recomandat un tip de sutien pe care nu-l mai încercasem din simplul motiv că nu credeam că îmi va sta aşa bine. Aşa am găsit costumul de mai jos, pe care îl ador! Culoarea e super drăguţă, exact cum îmi doream. Ce părere aveţi?


   Ca să mă asortez cu costumul (dar şi pentru că am foarte multe haine corai), am rugat-o pe Timi să îmi creeze nişte cercei pe culoarea asta. Sunt absolut adorabili! Mulţumesc, draga mea!


   Iar în ceea ce priveşte cosmeticele, am revenit la cleanser-ul meu favorit de la Balea (cel pentru ten mixt). E super fresh şi are particule abrazive, deci e perfect pentru vară!


   Acestea sunt ultimele lucruri pe care le-am achiziţionat. Am în wishlist o gentuţă sau un plic colorat şi o pereche de săndăluţe vesele, dar rămâne de văzut când îmi voi îndeplini dorinţele. Ce părere aveţi de ultimele achiziţii?

Pupici!

9 comentarii:

Feel free to give me feedback!