marți, 4 februarie 2014

Favoritele lunii ianuarie

   Hello girls!

   Luna ianuarie s-a încheiat, deci e timpul să vă arăt ce mi-a plăcut mie cel mai mult în materie de cosmetice. Am întârziat puţin cu postarea asta şi îmi cer scuze, dar am avut multe pe cap în ultimele zile.
   În plus, în curând aş vrea să schimb puţin aspectul blogului, pentru că simt că nu mă mai reprezintă aşa bine. Sper să vă placă ce iese!
   Până atunci, să nu mai lungim vorba şi să vă arăt favoritele!



   Toate aceste produse ar fi trebuit să facă parte dintr-un haul, dar cum n-am mai avut ocazia să îl fac, vi le prezint direct la favorite.

   Loţiunea exfoliantă cu minerale din Marea Moartă Planet Spa am cumpărat-o în ultima comandă din decembrie. Îmi place foarte mult pentru că elimină celulele moarte şi curăţă în profunzime tenul, fără să îl usuce. Are o aromă deosebită (ca şi întreaga gamă Perfectly Purifying) şi am comandat-o la preţ special.
   Loţiunea de corp Intensive 7 days de la Garnier am cumpărat-o din DM când a fost la ofertă cu 15 lei. Este potrivită pielii uscate şi sensibile, are extracte de miere şi promite hidratare de durată. Mie îmi place că se absoarbe repede în piele, lăsând-o moale şi delicat parfumată.
   Gelul de duş Adidas Fun Sensation provine dintr-un set cadou care a intrat la reduceri după sărbători. Îmi place mult pentru că are o aromă dulce, care te duce cu gândul la o zi plină de momente frumoase. Curăţă pielea delicat şi nu o usucă!
   Last, but not least, Crema de mâini cu unt de cacao Avon Care. A fost lansată în Campania 1 la preţul de 5 lei şi vreau să vă spun că merită fiecare bănuţ! Hidratează foarte bine pielea, are o aromă plăcută şi o textură undeva între uşoară şi grasă. Se absoarbe relativ repede şi este perfectă pentru sezonul rece. 

   Girls, aceasta este lista preferatelor mele. Nu sunt foarte multe, pentru că nu am bifat prea multe descoperiri în luna ce a trecut.
   Aţi folosit ceva de aici?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!