luni, 24 februarie 2014

Pics of the week [49]

   Bună fetelor!

   Urmează să vă arăt pozele din săptămâna mea de vacanţă. Sincer, după o sesiune aşa stresantă, aveam nevoie de cel puţin două săptămâni de relaxare, dar chiar şi aşa, am profitat la maximum de timpul liber. Dacă nu aţi apucat încă să citiţi despre excursia la Cluj, aveţi aici primul articol (referitor la prima zi) şi aici al doilea articol (care prezintă celelalte două zile).
   Prin urmare, pozele vor fi, în mare parte, cele din călătorie :)

Unghiuţele de săptămâna aceasta :)

Packing for Cluj...


Prima noastră zi la Cluj <3

 A doua zi la Cluj a început cu o cafea bună şi macarons.

Grădina Botanică "Alexandru Borza" Cluj

A treia zi din călătorie am vizitat Salina Turda.

Sâmbătă am primit aceşti frumoşi ghiocei de la iubitul meu :x

   Vacanţa a trecut foarte repede, cum trec vacanţele de obicei, dar măcar am rămas cu o mulţime de amintiri frumoase! Abia aştept să printez fotografiile şi să continui povestea noastră din album.
   Cum a fost săptămâna voastră fetelor? Vă urez să aveţi parte de zile frumoase!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!