sâmbătă, 8 februarie 2014

Memories & a little bit of shopping

   Bună fetelor!

   Astăzi mi-am propus să mă odihnesc cât mai mult şi să nu mă mai gândesc la învăţat. Aşa că dimineaţa am ieşit puţin la plimbare, am făcut şi ceva cumpărături şi am petrecut o zi relaxantă.
   Cu ceva timp în urmă îmi printasem o mulţime de fotografii, dar am rămas fără spaţiu în album, aşa că azi am cumpărat altul şi am început să aşez pozele în ordine cronologică. A fost drăguţ să mă întorc puţin în trecut, să retrăiesc momente frumoase... Haideţi să vă arăt şi vouă!




   Am găsit un album micuţ, drăguţ cu căţeluşi pe copertă. E mai copilăresc, dar îmi place să fie aşa! L-am umplut până la jumătate, deci mai am destul spaţiu pentru amintirile viitoare. Stau să mă gândesc că acum nu par nişte poze atât de importante, dat fiind faptul că le avem în format digital şi ne putem uita la ele de câte ori vrem, atât pe PC cât şi pe Facebook, dar peste ani va fi drăguţ să avem nişte dovezi "concrete" pentru lucrurile importante din viaţa noastră...

   Şi, pentru că tot vorbeam de cumpărături, să vă arăt şi ce mai e nou în colecţia mea de cosmetice :)



   Săptămâna aceasta am primit coletul Avon. Eu mi-am comandat masca de păr cu ulei de argan Advance Techniques, pe care o ador şi o cremă de ochi, pentru că mi s-a terminat acum ceva timp şi am tot uitat s-o înlocuiesc. În plus, mi-am luat Agenda Avon 2014, care are un design drăguţ şi este fooarte groasă, deci pot să aştern în ea tot ce-mi trece prin cap.


   Şi iată şi achiziţiile de astăzi! Multe dintre voi aţi aflat probabil despre noutăţile Garnier. Eu am citit deja câteva păreri pozitive, deci m-am gândit să le încerc. Mă bucur mai mult de demachiantul pentru ochi; loţiune micelară folosesc mai rar, mama fiind utilizatoarea nr. 1 :)

   Cât de curând va apărea pe blog un review; am testat în ultimul timp mai multe produse, dar nu v-am scris mai pe larg despre ele. În plus, colecţia de "empties" a ajuns să fie iarăşi destul de măricică, deci urmează şi o postare de acest fel.
   Vă urez o seară frumoasă şi vă invit să îmi povestiţi ce aţi mai făcut în ultima vreme!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!