duminică, 16 februarie 2014

Pics of the week [48]

   Hello ladies!

   Sesiunea s-a terminat, iar eu sunt mai fericită ca oricând! Acum am timp să mă ocup cum se cuvine de blog, să citesc blogurile mele preferate şi să mă bucur de comentariile voastre. Din fericire, vremea se menţine călduţă; pare că vine primăvara, iar eu mă bucur. Abia aştept să scot din dulap haine mai subţirele, mai colorate, şi să mă plimb sub soare...
   Săptămâna aceasta am făcut mai multe poze; chiar am rămas uimită când le-am aşezat în folder de cât de multe sunt. So, enjoy!

 Cam aşa am început ziua de luni, învăţând. În ultimele zile ale sesiunii mi se părea din ce în ce mai greu să deschid caietele şi să învăţ. A început să se resimtă oboseala...

Când am luat o pauză, mi-am făcut unghiile cu o ojă lila de la Essence.

Marţi am primit aceşti ghiocei drăgălaşi.

Miercuri ne-am reunit la Maria să învăţăm, iar ea ne-a răsfăţat cu o prăjitură super bună!

Vineri, după examen, am vrut să simt şi eu că a venit vacanţa, aşa că m-am apucat să citesc una din multele cărţi care mă aşteptau. Bineînţeles, Nutella mi-a dat energie <3

Mi-am cumpărat şi Joy cu unt de corp. Domnul de la chioşc a spus că cel cu mango este cel mai căutat, aşa că am ales şi eu mango.

Vineri seara am petrecut V day acasă, mâncând ciocolată (apropo, să ştiţi că varianta cu pere e mai bună) şi o prăjitură super bună pe care nu am mai apucat să o pozez. A şi ne-am uitat la The Croods, un film foooarte haios.

Sâmbătă am folosit oja de la Sephora. Love this pink shade!

Iar astăzi am gustat pentru prima oară Kit Kat White. E chiar bun, merită încercat!

   Pentru săptămâna viitoare ne-am planificat o excursie de două zile la Cluj. Este un oraş pe care nu l-am vizitat niciodată, iar acum a venit momentul. Aşa că vă rog pe cele care locuiţi/cunoaşteţi Clujul să îmi recomandaţi şi mie câteva locaţii care merită vizitate!

   Vă urez o săptămână superbă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!