marți, 18 februarie 2014

Review Demachiant Express 2in1 pentru ochi Garnier

    Bună fetelor!

   Acum că am scăpat de stres, am mai mult timp să scriu pe blog. Un review nu am mai făcut demult, deci m-am gândit că ar fi postarea ideală pentru "revenire".
   Imediat ce am aflat de apariţia noilor produse Garnier (demachiantul pentru ochi şi loţiunea micelară) am ştiut că trebuie să le încerc. Apoi am citit la Iguanitza un review al demachiantului pentru ochi care m-a convins să îl cumpăr. În plus, demachiantul bifazic de la Yves Rocher era pe terminate, deci se impunea un înlocuitor!



   Voi începe prin a spune că nu regret nicio secundă decizia de a cumpăra acest produs. Este un demachiant foarte bun din mai multe puncte de vedere.
   În primul rând, înlătură orice tip de machiaj, chiar şi cel mai rezistent. În această privinţă, cel de la Yves Rocher m-a dezamăgit puţin, întâmpinând greutăţi în a şterge un rimel rezistent. În schimb, demachiantul Garnier şi-a făcut foarte bine treaba, înlăturând acelaşi rimel din câteva mişcări. Ador faptul că nu este nevoie de frecare; machiajul este eliminat foarte uşor. 
   În al doilea rând, nu irită pielea şi nu o lasă uleioasă. Ştim cu toţii că pielea ochilor este foarte sensibilă şi trebuie să îi acordăm atenţie sporită. Cu acest demachiant nu am avut nicio problemă; pielea rămâne fină, iar ochii nu ustură.


   Pentru preţul de 16-18 lei este un demachiant excelent! Înlătură uşor machiajul şi protejează pielea ochilor. Ce ne putem dori mai mult de la un produs de curăţare a machiajului ochilor?

   Aţi folosit demachiantul Express 2in1 Garnier? Ce părere aveţi despre el?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!