sâmbătă, 15 februarie 2014

Pastel Pink Mood: ON

Hello girls!

   Dacă nu aţi aflat până acum, vă spun eu: culoarea mea preferată este roz. Îmi plac multe nuanţe de roz: de la delicatul pastel pink până la electrizanta nuanţă fuchsia. Niciodată nu am considerat că rozul ar fi o culoare "Barbie", pentru prinţese răsfăţate. Pentru mine, aceasta este culoarea fericirii, a stării de bine, şi ador să adaug piese roz în ţinutele mele.
   Astăzi este o zi în care mă simt foarte bine! Am primit o ojă Sephora într-o nuanţă superbă, care se potriveşte perfect stării mele de spirit. Sesiunea s-a terminat, vacanţa (deşi scurtă) este chiar aici, iar eu mă pot relaxa în voie după muult timp.
   Haideţi să vă arăt manichiura mea, de care sunt atât de mândră!



   Pozele nu sunt cele mai reuşite, dar pur şi simplu nu am mai avut răbdare până mâine să vă arăt. Promit că la Pics of the week voi pune o poză făcută la lumină naturală.

   În plus, astăzi am intrat din nou pe Polyvore.com şi mi-am lăsat mintea să zboare; mi-am imaginat o zi caldă de vară şi un outfit în nuanţe pastel pink, pe care mi-ar plăcea foarte mult să-l port. Ador rochiţele diafane de vară, dar din păcate duc lipsa de aşa ceva, am foarte puţine. Aşa că vara aceasta va trebui să schimb acest lucru şi să încep să fac loc acestor piese vestimentare în dulapul meu...

Pastel Pink Mood: ON
Pastel Pink Mood: ON by eu-bia featuring light pink pumps

   De curând, m-am îndrăgostit şi de un nou parfum: Signorina by Salvatore Ferragamo. Are o aromă atât de plăcută, florală şi cred că se potriveşte perfect pentru sezonul cald.

   Ce părere aveţi de ţinuta imaginată de mine? Aţi purta atât de mult roz? 
   Vă urez un week-end cât mai plăcut şi plin de soare!

Pupici! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!