luni, 10 februarie 2014

Pics of the week [47]

   Hello ladies!

    Înainte să încep să scriu această postare, m-am uitat puţin prin postările mai vechi "Pics of the week". Îmi dau seama că a fost o idee foarte inspirată să încep să pozez tot ce mi se întâmplă, pentru că atunci când mă uit în urmă îmi amintesc toate lucrurile frumoase care mi s-au întâmplat. Deja am ajuns la săptămâna cu numărul 47 şi nu îmi vine să cred ce repede a trecut timpul! Deja suntem în a doua săptămână a lunii februarie, iar gândul meu fuge la primăvară... M-am hotărât: nu mai vreau iarnă, frig, zăpadă şi altele, deşi nu cred că vremea se va baza pe ceea ce îmi doresc eu.
   Voi ce părere aveţi?

Marţi am avut parte de vreme superbă; soarele îmi bătea în geam în timp ce învăţam şi mi-am zis că trebuie neapărat să ieşim să ne relaxăm puţin. Aşa că am plecat la Sinaia :)

Când ne-am întors acasă, mama ne aştepta cu masa.

Zilele astea am dat peste nişte fotografii pe care le-am printat mai demult, aşa că m-am gândit să îmi iau un album să le aşez frumos...

...ceea ce am şi făcut sâmbătă. Aflaţi mai multe de aici.

    Nu am făcut prea multe poze zilele acestea. Nu ştiu de ce, în unele zile uit pur şi simplu să pozez lucrurile înteresante. Sper ca data viitoare să vă încânt cu mai multe imagini.
   Vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!