miercuri, 19 martie 2014

Empties (7)

   Hello girls!

   A trecut ceva timp de la ultima postare de tip "Empties" şi s-au strâns o mulţime de ambalaje goale în "colecţie". Aşa că am zis să nu mai aştept şi să vi le arăt şi vouă. Sunt destul de multe ambalaje, dar sunt doar de la produse folosite foarte frecvent (gel de duş, produse pentru păr, demachiante).


   În prima "rundă" găsim gelul de duş de la Avon Winter Cocoon. Mi-a plăcut foarte mult pentru aroma lui. Îmi dădea o extraordinară stare de bine şi îmi inspira o seară relaxantă la căldură, când afară ninge. Textura era cremoasă (spre deosebire de marea majoritate a gelurilor de duş Senses) şi lăsa pielea catifelată şi plăcut parfumată.
   Următorul produs la rând, apa de gură Dentalux. Am mai avut un flacon, dar nu prea ştiu ce să zic de ea. E ok pentru o respiraţie fresh şi este destul de blândă cu dinţii sensibili.
   Demachiantul pentru ochi cu apă de struguri de la Garnier s-a consumat mai greu pentru că l-am folosit în paralel cu bifazicul Yves Rocher. Îmi place că e fresh şi revitalizează pielea şi curăţă chiar şi machiajul mai rezistent. Singurul dezavantaj este acela că trebuia să insist de multe ori şi îmi simţeam ochii puţin iritaţi de la "frecare".
   Gelul de duş cu boabe de cafea de la Yves Rocher a ajuns favoritul meu. Toată lumea îl lăuda, aşa că l-am comandat şi eu şi bine am făcut! Are o aromă atât de plăcută, încât îţi vine să îl picuri într-o cană şi să îţi faci o super cafea. În plus, îmi place că e cremos şi îngrijeşte pielea. 


   Ce vedem noi în această poză? Două şampoane diferite! Ţineţi minte când promiteam că nu mai schimb şamponul în veci? Da, şi eu. Dar a trebuit să o fac după ce m-am vopsit în noiembrie, pentru că cel pentru păr gras de la Yves Rocher era deja prea aspru, aveam nevoie de puţină îngrijire.
   Astfel, am ales Dove pentru că ştiam că au nişte formule foarte blânde şi lasă părul moale şi uşor de pieptănat. Şi aşa a fost! M-am înţeles foarte bine cu el şi mi-am cumpărat încă un flacon pentru că mâine mă vopsesc din nou :D
   Următorul produs este preferatul meu în materie de îngrijire a părului şi, din păcate, nu mai există :( Este vorba de Tratamentul 360 rescue Damage Repair de la Advance Techniqes, Avon. Pur şi simplu îmi lăsa senzaţia că învăluie părul într-o peliculă protectoare fără să îl încarce absolut deloc! Păcat că multe produse ok dispar din broşură...


   Am reuşit să termin, în sfârşit, loţiunea de corp sub duş de la Nivea. Nu mă înţelegeţi greşit, chiar mi-a plăcut; doar că iarna nu îmi oferea hidratarea pe care o doream, aşa că am folosit-o mai rar. Întenţionez să o testez şi pe cea mai nouă cu unt de shea.
   Gelul de duş Fun Sensation de la Adidas era mai potrivit pentru vară; are o aromă dulce, dar care mă binedispune şi, spre deosebire de celelalte geluri despre care am vorbit, acesta nu este cremos.


   V-am spus ca m-am îndrăgostit de masca de păr cu argan de la Avon? Ei bine, dacă nu, vă zic acum! Îmi place mult şi mă bucur că am renunţat la balsam şi folosesc doar această mască. Părului meu îi merge de minune de când am făcut schimbarea!
   Şi ultimul produs pe listă, gelul de curăţare Bioten. Este excelent pentru sezonul rece! Este atât de blând cu pielea, are un parfum delicat, de miere şi nu usucă deloc pielea. Sunt la al doilea sau al treilea flacon şi nu vreau să renunţ la el încă.

   Acestea sunt ultimele "Empties", produse folosite foarte frecvent, după cum spuneam. La mine se termină foarte greu produsele de machiaj de exemplu. Da, recunosc că nu folosesc fond de ten sau pudră zilnic şi evident nu au cum să se termine repede, dar rimel chiar folosesc zilnic (cu foarte mici excepţii) şi am impresia că orice rimel mă ţine o veşnicie. Mai e şi faptul că am mai multe şi le folosesc alternativ :D
   Ce produse se termină cel mai repede la voi? Dar cel mai greu? Sunt tare curioasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!