duminică, 30 martie 2014

Pics of the week [54]

   Hello girls!

   Până miercuri - joi aveam foarte puţine poze şi mă gândeam că postarea asta va fi destul de plictisitoare pentru voi, dar iată că în ultimele zile s-au întâmplat mai multe lucruri şi am strâns destule poze care să descrie cât mai bine ultima săptămână.
   Săptămâna aceasta mi-am împlinit mai multe dorinţe pe care le aveam de ceva timp, dar mai bine să nu stric farmecul poveştii şi să vă spun la momentul potrivit :)

Luni nu prea aveam idee ce să fac cu părul meu, aşa că m-am gândit la un coc "ballerina". Nu îmi port părul prea des aşa, deşi îmi place cum arată.

Marţi mi-am împlinit o primă dorinţă. De fapt, iubitul meu a contribuit considerabil la cumpărarea acestor frumuseţi pentru sală. De mult visam la o pereche de Nike-uri colorate care să-mi dea energie <3

Miercuri a fost ziua cu pizza. N-am mai comandat de mult...

Joi am petrecut momente frumoase la o cafea şi un cupcake cu prietenele mele dragi. Ţinuta pe care am purtat-o o puteţi vedea aici.

Tot joi s-au întors ai mei dintr-o călătorie şi mi-au adus aceste produse essence: o bază pentru întărirea unghiilor şi o ojă nuanţa Naughty&Pink!

Vineri am fost la Bussiness Park la TTF - Transylvania Tourism Fair să ne interesăm de oferte pentru vacanţa la mare. Ne-am gândit la Bulgaria, fiind mai accesibilă în perioada în care vrem noi (august).

Sâmbătă iubitul meu drag m-a surprins cu prăjituri :x

Apoi seara mi-am făcut unghiile cu noua ojă Essence şi azi le-am pozat.

   Astăzi am fost înapoi la târgul de turism să ne rezervăm un sejur, aceasta fiind o altă dorinţă împlinită. Am ales staţiunea Sunny Beach, la un hotel de 4* cu All Inclusive. Sper să ne placă şi să ne simţim bine, dat fiind faptul că e prima oară când vizităm litoralul bulgăresc. Voi aţi fost la ei la mare? Aştept să îmi spuneţi păreri :D
   Vă urez o săptămână frumoasă, plină de voie bună!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!