duminică, 9 martie 2014

Pics of the week [51]

   Hello girls!

   Am avut parte de o săptămână foarte frumoasă, chiar dacă vremea de afară nu a fost chiar pe placul meu, mai ales de joi încoace. Dar am încercat să nu las ploaia să mă afecteze şi să mă simt bine. Şi am reuşit!
   Săptămâna aceasta am făcut ceva pentru prima dată, şi anume mi-am făcut abonament la sală. Şi da, ştiu povestea "Eşti slabă, ce-ţi trebuie ţie sală?". Ei uite că îmi trebuie, pentru că vreau să fac mişcare şi să arăt bine. Până la urmă sportul înseamnă sănătate, nu? :)
   Să vă arăt acum în poze cum au decurs ultimele zile...

Duminica trecută am ieşit în oraş, ocazie perfectă pentru a testa CC cream-ul de la Elmiplant. Îmi place că uniformizează nuanţa tenului, dar vă voi spune mai multe într-un review.

Seara am trecut şi pe la bunica mea, care mereu îmi face ceva bun. De data aceasta am mâncat griş cu lapte cu scorţişoară deasupra. Delicios!

Tot duminică am primit şi acest frumos buchet de lalele de la prietenul meu <3

De la duminică sărim la miercuri, când am mâncat salată verde cu ridichii. Abia aştept vara să pot mânca legume care chiar să aibă gust bun :D

Joi pe la prânz am ieşit cu o prietenă la poveşti. Acesta a fost look-ul meu :)

Vineri am încercat Bounty Dark. Se pare că nu am şanse să mă ţin departe de dulciuri. Staţi să vedeţi ce urmează...

Şi tot vineri, seara, am mâncat nişte prăjituri super bune. De ce să nu sărbătorim 8 martie puţin mai devreme, nu?

Iar astăzi m-a apucat pofta de clătite pufoase. E prima oară când încerc, nu am făcut prea multe. Dar acum că am văzut că îmi ies, voi face mai multe :D

   Sâmbătă, de 8 martie, am ieşit să luăm masa în oraş, dar nu am făcut poze. M-am simţit mult prea bine ca să îmi mai amintesc să pozez ceva şi cred că asta e cel mai important.
   Aştept să îmi spuneţi şi mie cum a fost săptămâna voastră! Vă urez zile frumoase! 

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!