vineri, 21 martie 2014

Nectra Color 1000 Blond Deschis Natural

   Hello girls!

   V-am arătat acum ceva timp că mi-am cumpărat o vopsea din noua gamă Nectra Color de la Schwarzkopf. Îmi doream să revin la un blond deschis, după ce în noiembrie am folosit Syoss 7-6 Blond Mediu (la un moment dat voi dori să mă întorc la nuanţa aceea, pentru că o ADOR!), aşa că am mers în Carrefour să îmi cumpăr vopsea. Am fost destul de mulţumită de Syoss şi m-am uitat la nuanţele lor, dar parca niciuna nu m-a atras din cele disponibile; apoi am văzut Nectra şi mi-a atras atenţia, mai ales că văzusem multe reclame şi părea chiar ok. Am ales nuanţa 1000 Blond Deschis Natural.


   Ca să vă faceţi o idee despre "before", să vă spun/arăt cum se prezenta părul meu înainte de vopsire. Blondul mediu de la Syoss se dusese de mult (doar trecuseră patru luni!) şi rămăsesem cu părul meu cam decolorat dinainte şi cu radacinile de un blond închis, aproape şaten (vreo 4 cm).



   Şi acum, să vorbim despre rezultat! Sincer, deşi voiam să am un păr deschis, tot am rămas şocată. La început mi se părea aşaaa deschis şi parcă nici nu aveam lumina potrivită, astfel că mi se părea aproape alb. Apoi, m-am mutat la lumină naturală şi mi-a revenit inima în piept, cât de cât. 




   Dacă stau bine să mă gândesc, ar fi trebuit să aleg un blond mai platinat, cred că mi-ar fi plăcut mai mult. Dar îmi place şi aşa, sunt curioasă să aflu ce credeţi voi. Ştiţi că mă aştept să fiţi sincere, nu? :D

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!