sâmbătă, 8 martie 2014

O zi specială

   Bună seara drăguţelor!

   Ştiu că e cam târziu şi ar fi trebuit să vin cu postarea aceasta încă de dimineaţă, dar daţi-mi voie să vă urez La mulţi ani! Fiecare din voi este frumoasă şi specială în felul ei, iar dacă vreuna din voi nu simte asta, e cazul să reevalueze situaţia. 
   Nu demult m-am întors din oraş, unde am luat masa cu iubitul meu şi m-am simţit minunat. Zilele acestea am fost înconjurată de flori frumoase, de multă iubire şi de o atmosferă caldă, chiar dacă afară a plouat destul de mult. În sufletul meu este o primăvară continuă!


   Sper că aţi avut parte de o zi superbă, plină de iubire şi momente frumoase şi mi-ar plăcea tare mult să îmi povestiţi şi mie despre 8 Martie al vostru!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!