luni, 24 martie 2014

Pics of the week [53]

   Bună fetelor!

   A mai trecut o săptămână de martie şi a venit vremea bună şi la noi. După câteva zile pline de vânt şi temperaturi scăzute, a apărut soarele şi am început să avem 17-18 grade în termometru. Deci, o vreme perfectă pentru plimbare şi relaxare, pentru haine mai subţiri şi pentru multă voie bună!
   Dar mai bine să lăsam paragraful meteorologic şi să trecem la poze, nu?

Marţi am început un borcan de Nutella şi deşi tentaţia a fost mare, nu am mâncat prea multă săptămâna aceasta. V-am spus că trebuie să încep să mă abţin!

Miercuri am primit coletul de la Avon. Eu mi-am comandat Tratamentul pentru vergeturi Solutions şi rujul Luxe în nuanţa Nude Slip, pe care o ador!

Am câteodată perioade de câteva luni în care nu am efectiv chef să citesc. Parcă nu mă atrage nicio carte şi îmi găsesc tot alte activităţi. De curând am dat din nou "de gustul" lecturii şi am luat la rând cărţile pe care le am în aşteptare.

Joi m-am vopsit cu Nectra Color 1000 blond deschis natural. Puteţi citi mai multe aici.

Pe drumul spre şcoală vedeam mereu un restaurant drăguţ care anunţa afară un mic dejun cu toast mozzarella, clătită şi cafea/ceai. Aşa că vineri dimineaţa am mers acolo înainte de cursuri şi ne-am simţit foarte bine. În geam bătea soarele, iar înăuntru era o atmosferă relaxantă.

Vineri seara am mers la Târgul de Carte şi muzică organizat la Braşov Bussiness Park. În fiecare an îmi place să merg, chiar dacă nu caut ceva în mod deosebit. La standul editurii Nemira aveau o mulţime de reduceri şi am cumpărat cartea aceasta "Glossy" cu doar 3 lei.

Sâmbătă am mâncat Milka cu Oreo, unul din sortimentele mele favorite <3
  
Iar duminică am purtat o ţinută mai sport pentru că am fost la un grătar cu prietenii :)

   Mai avem o săptămână şi se termină şi luna martie. Nu-mi vine să cred ce repede trece timpul! Totodată, pot spune că nu îmi displace pentru că ne apropiem încet-încet de vară, anotimpul meu preferat. 
   Mai e mult până atunci, dar eu deja visez departe... Vă urez o săptămână frumoasă şi plină de soare!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!