joi, 27 martie 2014

Sunny day

   Hello ladies!

   Astăzi am ieşit în oraş cu prietenele mele Ioana şi Cosmina. Am profitat de faptul că a fost o zi însorită şi am ales o ţinută mai sport, foarte comodă, pe care vreau să v-o arăt şi vouă astăzi. A trecut ceva timp de la ultima ţinută pe blog şi v-am spus că aş vrea să scriu astfel de postări mai des. Să vedem în ce măsură voi reuşi pe viitor.
   Şi acum, să vă arăt ce am purtat...







   Bluza cu mesajul "I am loved" a fost perfectă pentru astăzi, pentru că este puţin mai groasă şi astfel nu am mai avut nevoie de jachetă. În plus, ca să adaug puţină culoare, am purtat eşarfa într-o nuanţă superbă de roşu (sau corai?). 
   Pe final, m-am gândit să vă arăt rezultatul vopsirii şi de la spate:


Jeans - Pull&Bear
Pantofi sport - Le Coq Sportif
Eşarfă - TeX
Bluză, geantă - random brands
Ochelari de soare - H&M

   Ce părere aveţi de ţinuta mea? Obişnuiţi să purtaţi outfit-uri mai sport?

 Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!